دعوة للإنضمام لأسرتنا
اسم العضو
كلمة السر تأكيد كلمة السر
البريد الإلكتروني تأكيد البريد الإلكتروني
سؤال عشوائي



هل انت موافق على قوانين المنتدى؟


العودة   منتديات جنسى دوت نت > منتديات القصص الجنسيه المتنوعه > قصص سكس عربى

قصص سكس عربى هنا القصص الجنسيه المتنوعه بكافه اشكالها اثاره بمعنى الكلمه

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 12-11-2011, 10:30 PM   #1 (permalink)
جنسى ماسى

إحصائية العضو







اميره غير متواجد حالياً

Thumbs up نيك فى شقه الهرم وفيصل




كنت بدرس بالكلية وكنت اشوف بنات كتير واذهب لسينما الفونتازيو بميدان الجيزة عساى احصل على ما يبرد نار وتصلب زبى المستمر وذات يوم فى السوق زنقت وحفيت فى مدام وانا اشترى فاكهة فنظرت لى فتاسفت لها واكمل كل منا مايشترى وذهبت لبائع اخر فوجدتها فنظرت ناحيتى واظنها عرفتى(نهر العطش لمن تشعر بالحرمان) وقالت لى تنقى حاجة حلوة كدة وساعدتنى فى الشراء وتكلمت معها وشلت عنها بعض ماتحمل لتكملة الحوار بيننا ونحن فى الكلام خطرت لى فكرة ان اسالها عن احد لغسل ملابسى وتنظيف الشقة فقلت لى عارفة واحدة لك كويسة جدا هبعتها لك واعطيتها عنوان شقتى وكانت شقة صغيرة لطلبة كنت اسكن بها انا ورجل اخر يعمل ويخرج 8 ص ويعود8 م وكانت بعد السكة الحديد اول الهرم وكانت المدام قريبة من المكان وكانت حلوة ومحترمة(نهر العطش لمن تشعر بالحرمان) انا كنت اتمنى ان اتكلم معها بس ولكن بعد ايام طرق باب شقتى ففتحت فااذا بالمدام امامى فتلخبطت من المفاجاءة وهى لاحظت فبادرتنى مش هتغسل النهار دة ولا ارجع فقلت لا اتفضلى ودخلت معى الشقة وغلقت الابواب واخذت تمشى فى الشقة لتتعرف عليها وانا مبهور بجمالها وجسمها الابيض الملفوف لناعم وكانى فى حلم وانا كذلك اذ بها تحضر ماء للمسح وترفع زيل ملابسها وتوطى للمسح فتظهر ارجلها كالمرمر الابيض وكانت اذا اعطت ظهرها لى انزل لتحت خلسة اشوف كل افخذها ومرة وانا انظر رايت طيزها وكسها فكانت لا تلبس كلسون فانتصب زبى(نهر العطش لمن تشعر بالحرمان) وشد جامد وجلست على السرير مش عارف اعمل اية اهجم عليها اريح نفسى ولا هى تزعل فجلست اراقبها وشوية رجعت على بطيزها وهى تمسح وزنقتنى فى السير بين رجليها وقلت لى قوم كدة علشان امسح الحتة دى فقلت لها بس مفيش حتة اقف فيها قالت بس قوم وكانت قد انهت المسح تقريبا فقلت لها هزنقك فردت قوم بقى فقلت لها طب متزعليش لو زنقتك فردت مش هزعل فقمت ومن زنقتها فى دخل زبى فى طيزه جامد فلم تزعل ورجعت اكتر وبقت تظبط نفسها علية وتتحرك فحست بتصلبة وكبرة فوقفت ولفتت نفسها ناحيتى وحسست علية فقبلتها جامد فقالت استنى اغلس وراحت غسلت وعادت وخلعت ملابسى ونيمتها على السريرونزلت فيها بوس ونزلت لبزازها امصهم ونزلت لبطنها مص ولعبت بصبعى فى كسها شوية لما ساح فاعتدلت بين رجليها ورفعتهم ومسكت زبى ادخل شوية شوية لغاية ما دخل كلة سبتة شوية ونمت عليها بصدرى محتضن ابزازها بصدرى ونازل مص فى خدودها(نهر العطش لمن تشعر بالحرمان) وشفايفها وانكها بلسانى فى فمها وزبى فى كسها احركة وهى تقول دخل اوى نياكة حلوة انت فين من زمان وتصرخ احححححححححححححح احوووووووووووووووووووة اىىىىىىىىىىىىىىى نيكتك تهبل اووووووووووى ودخل وطلع لغاية هى ارتعشت ونزلت وقلت لها انزل برة قلت برحتك سبت زبى فى كسها (نهر العطش لمن تشعر بالحرمان)خاصة انة اطبق على زبى ومش عيز يلطع سبتة يشبهوا من بعض لما نزلت حضنت عليها شوية وبعدها طلعتة فمسكتة هى وقلت هات حبيبى ولحستى وشربت ماعلق بة من لبن وايضا كل مينزل منها لبن تمسحة وتلحسة بلسانها وقمنا ولبسنا ملابسنا ودعتها بقبلات واحضان بحرارة وبقيت مش عايز اسبها وتكررت العملية كلما سمحت ظروفها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





kd; tn ari hgivl ,tdwg

اميره غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
راقصه من الهرم فى فرح شعبى ولعت العريس وزبره وقف وحالته حاله ShaRanY أفلام سكس عربي 1 02-24-2013 07:38 PM
سارة من الهرم جامدة اوى وصدرة تحفة خالدمحمود صور سكس عربي 2 07-10-2012 06:23 AM
الفيديو الى اندفع فيه 100 اجنيه من رجل الاعمال لسحر رقاصه الهرم ShaRanY أفلام سكس عربي 2 03-09-2012 06:29 PM
شيماء شرموطة الهرم خالدمحمود افلام الرقص الشرقى والسكسى والعارى 2 02-10-2012 01:44 PM
خدامه ف شقه ف الهرم مزه من الاخر heartbreak صور سكس عربي 2 12-20-2011 11:17 PM


الساعة الآن 05:27 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO TranZ By Almuhajir
Warning : NO PORN CHILD ALLOWED & YOU MUST BE OVER 18 To ACCESS THIS SITE .
All participants & topics in forum Gensy.net does not necessarily express the opinion of its administration, but it's just represent the viewpoint of its author

تحذير : هذا الموقع يحتوي علي مواد جنسيه للبالغين فقط وهم أكبر من 18 عام . يمنع إضافه أي مواد جنسيه لأطفال تحت سن 18 عام ومن يفعل هذا سوف يتعرض لطرد نهائي من الموقع
جميع المشاركات والمواضيع في منتدى جسنى دوت نت لا تعبر بالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر كاتبها نحن لا ندعم اى كسر حقوق او برمجيات او كراكات وفى حالة وجود مواد تتعلق بملكية فكرية خاصة بك لا تتردد فى مراسلتنا