دعوة للإنضمام لأسرتنا
اسم العضو
كلمة السر تأكيد كلمة السر
البريد الإلكتروني تأكيد البريد الإلكتروني
سؤال عشوائي



هل انت موافق على قوانين المنتدى؟


العودة   منتديات جنسى دوت نت > منتديات القصص الجنسيه المتنوعه > قصص سكس عربى

قصص سكس عربى هنا القصص الجنسيه المتنوعه بكافه اشكالها اثاره بمعنى الكلمه

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 09-26-2011, 09:50 PM   #1 (permalink)
جنسى ماسى

إحصائية العضو







الاسطى غير متواجد حالياً

Arrow قصه نيك لاختى قصه حقيقه واقعيه

قصه نيك لاختى قصه حقيقه واقعيه

انا احمد واختى غادة انا عمرى 25س وهى 19س طولها 170 ووزنها 74 ك علسيها بزاز وطياز نارررررررررررررر كبار وبشرتها بيضة وجامدة جسمها مشدود هى محترمة جدا وخجولة بدائت القصة من سنة كنت روحت ودلخت الحمام علطول لقيتها صوتط وكانت بتستحما واحااااااااااااااا على انا شفتة كسم جمال جسمها معرفتش انا ضربت يجى 7 ةبرايز على المنزر دة اهم حاجة سخنت ف دماغى وقلت هصورها وهى بتستحما وفعلا خبيت الكمرا ودخلت ونا على انتظار وشوق غلى لاخر وخرجت ودخلت انا ولقيت الموبيل لسة بيسجل رحت مسيف وتفرجت ويرتنى متفرجت دخلتن وكانت لبسة ترنج ماسك عليها قلعت البنطلون احاا على الطيز الاندر كان هيتئطع من طيزها قلعت ودخلت عملت حمام وبعد كدة شغلت المياة واعدت تستحمى وهى بتلبس كانت عمالة ترقص وتتمشى وتشوف نفسها هجت على طيزها وبززها كبيرة والحلمةوردية وحمرة قوى وقلت لازم انكها كنت حاسس انها بتكلم واد اهم حاجة كنت اعرف بنت فى نفس سنها فقلتلى انها بتكلم فعلا قلتلها عايز اشوفها وهى بتقابل قلتلى اعرفللك وقللك بعدها بيوم اتصلت بيا وقلتلى هتقبلة بعد بكرة الساعة 6 بليل ورا بيت المدرس اعد افكر وقلت لازم اخلص الموضوع دة انى اخليها تحت امرى اهم حاجة رحت وشفتها رحت متصل وقلتلها اطلعى يا امشى يا شرموطة انا وقفلك على اول الشارع وركبت معايا واعدت تقولى دا كان بيسئلنى على حاجة رحت ضربها قلم وقلتلها اسمة كذا وبتكلمية كل يوم وبقلكم مع بعض سنة وبترحيلو الشقة طبعا موضوع الشقة دية من عندى اعدت ةىتقولى لا محصلش قلتلها انا هعرف ان كان ناكك ولا لئة اتخضيد من كلامى قلتلى ماشى هتتاكد ازاى طبعا هى عايزة تعمل اى حاجة عشان تسبتلى انها منمتش معاة فعلا وناعارف انة محصلش نزلت وقلتلها اطلعى السطح استنينى ونا هجيب حاجة من الصيدلية وطلعلك طبعا كان كلامى ونظراتى تخوف جامد رحت انا عارف واد اهبل بيجى يلم الزبالة وكدة بس بيموت ف الجنية والنسوان قلتلة انى عرفت انى اختى اتناكت من واحد وعايز اكثر عنيها وقلتلة انى اخلية ينكها بس لو فتح بقة هقول انك اغتصبتها او البسك سرقة ونا كدة كدة كان فدماغى اخد صورة ونا مدخلة فطيزة على اساس يخاف بردة اهم حاجة رحت جبت مرهم للتهبالت وجل وطلعت لقتها اعدة وبتعيط اعدت تقلى ونبى متقلش لبابا و**** اخر مرة معملش معايا حاجة خالص قلتلها بصى انا ميهمنيش الا حاجة واحدة انة ميكنش ناكك برئتلى قوى وقلتلى اية الى بتقولة دة واية لافاظ دى قتلها بصى سيبك من الحركات دى يلا عشان اكشف عليكى اقلعى ودينى طيزك كان الواد طالع على ترتيف صوبعة ونا كنت متفئ معاة يطلع ونا بقلها يخربيت طيزك المهم قلتلى لا طبعا قلتلها تبئى خايفة من حاجة ورحت ضربها قلم اعدد تقلى وتحلف انة محصلش قلتلها طب اية المشكلة انا هدخل صبعى وهعرف ان كانتى عملتى حاجة قبل كدة ولا لا اهم حاجة بعد مطلع روحى راحت منزلة البنطلون والسلب ورحت فاتح طيزها وحاطط نقتت جل ورحت مدخل صبعى راحت مصوتة رحت قيلها يخربيت طيزك كان الواد طلع هى شفتة راحت مصوتة وشدت طيزها من ايدى ورفعت البنطلون هو بقا اية الى انتو بتعملوة دة انا هفضحكو دنتو اخوات رحت مسكة وقلتلة معل دنا كنت بكشف بس عليها قلى ابقا قول الكلام دة لسكان العمارة انتا وشرموطة اختك اختى اتصدمت رحت غمزلها وقلتله اهدى اعدت تقلى انتا السبب قلتهلها هودى بدل ميفضحنا ادلعى وسبتية المهم اية بس عايز فلوس لا عايز اية انييك غادة راحت ردة علية انتا مش محترم وقليل الادب وذاى تكلمنى كدة قلها وماسك زبة هنييك لو مش عايزة اتكلم وخلاص وبقى قلهم ان اخوكى بينيكك قلتلة لا طب اديك الفلوس الى انتا عايزها قلها لا انتى وبس اعدت تعيط لراح قايل خلاص تقلع هدومها كلها وفرش فيها وتمصلى قلتها اسمعى الكلام خلينا نخلص مكنتش موفقة المهم وافقت وقلعت هدومها وهى بتعيط ومش متخيلة الى بيحصض والواد بيريل عليها المهم الى مكنتش متخيلة زب لاهبل دة طلع يجى 25س وتخين بجد انا لما شفتة عرفت ان لو نكها هيفتحها صح من طيزها طبعا شافت بتاعة كانت هى قلعت ورا باب السطح رحت شددها برة قلتلها خلينا نخلص بقا الواد شفها هجم عليها واعد يمسك فبززها ويبسها ويحط ايدة فطزها وعمال يقلها انا كان نفسى انييك وهى بتعيط وبصة بقرف ومش متخيلة الى بيحصل وعمالة ترجع منة لورا لحد مزنئها فى الحيطة والواد هايج ةوعمال يقلها كلام كتير ورايح قيلها يا شرموطة راحت زئاة وعايزة تجيب هدمها لقيت الواد اتحول ورايح شادد منها الهدوم ورماها على السلم تحت وقلها لما اخلص بصتلى قلتلها خلاص بقا مهو بقالة ساعة بفرك فيكة مجدش من انة يدخلة فطيزك وبصراحة لية حق طيزك جامدة يا لبوة بصتلى بستغراب وبتقلى انتا اية الى بتقولة دة انتتا اتجننت رحت ضربها قلتلها مسمعش صوتك ورحت بباصص للولد قلتلة عايز تنكها فطزها قلى اة طبعا ق4لتلها نامى على بطنك قلتلى لا رحت مكتفها من ودام وقلت للواد الحسلها طزها وحط الجل ودخلة بسرعة ورحت مكتفها صح بجد صعبت عليا وهو بيدخلة بس انا عارف انة وجع وقتى وخلاص اهم حاجة لقيت طزها جابت دم عرفت انها اتفتحت خلاص ولواد رايح جاى وهى بتاكل فالتشرت بتعها عشان صوتها وهوا يطلع وحتلوة شوية جل عشان يدخل اكتر لحد مجة يجبهمم قلتلو نزلهم جوة طيزها قالت لا قلتها اعدى يا لبوة انا هخليكى شرموطة مش نفسك تتكلمى وتتناكى هوريكى بقا اعفن وهبل واحد هو الى خرقلك طيزك نزلهم ورحت قيلو دى شرموطك لما تعزها تسمع كلامك جت تئوم مش عارفة طيزها وجعاها وقامت وهى عينيها ف لارض مش متخيلة ان الواد دة ناكها شباب بلعبيط هيموتو عليها وف لاخر تتناك من اهبل اعد اتفرج عليها وقلة ايف البت جامدة نييك وهو كان واقف وزبة نازل منة العشرة وعمال يقولى اةةةةة انا كان اخرى ابصلها وتخيلها بس متخيلتش انى ممكن يجى اليوم ونكها اتكسفت وراحت قيمة علطول وعايزة تجيب الهدوم بتعتها قلتلها احنا لسة مخلصناش مش تمصى الزب الى لسة طالع من طيزك مردتش المهم ف لاخر وفقت انها تمسحولو باديها ونا رحت مجللجل زبى ورحت رشقة فطزها راحت مش قادرة هموت بجد قلتلها مصية هطلعة مرديتش رحت راجع ومدخلة كلة راحت مسكة زبة ودخلتة فبئها كلة انا لما شفت كدة جبتهم فطزها علطول وبعد كدة قامت تلبس والواد عمال يفرش ويعمل كل الى نفسة فية ............. اية رايكم ولو كدة فية تكملة ليها معايا ومع اصدقاء ليا


rwi kd; ghojn prdri ,hrudi

الاسطى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-17-2013, 11:43 PM   #2 (permalink)
جنسى ماسى
 
الصورة الرمزية عصر يوم

إحصائية العضو








عصر يوم غير متواجد حالياً

افتراضي رد: قصه نيك لاختى قصه حقيقه واقعيه

عصر يوم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الام وابنها وبنتها وكله بيسخن وينك بعضه قصه حقيقه محارم سكسيه واقعيه admin قصص سكس محارم 3 08-28-2013 01:38 PM
قصه سكس محارم واقعيه حدثت حقيقه admin قصص سكس محارم 2 08-17-2013 09:56 PM
قصه واقعيه لاميره admin قصص سكس محارم 1 11-20-2012 11:33 PM
المدرس بيهددها لو مش نمت معاكى هرسبك ف مادتى فيلم ولعه heartbreak افلام سكس اجنبي 1 02-04-2012 02:58 AM
حصريا لمنتدانا مقطع فيديو لاختى وهي بتغير هدومها بجد بالصور الاسطى أفلام سكس عربي 0 09-05-2011 04:59 AM


الساعة الآن 12:48 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO TranZ By Almuhajir
Warning : NO PORN CHILD ALLOWED & YOU MUST BE OVER 18 To ACCESS THIS SITE .
All participants & topics in forum Gensy.net does not necessarily express the opinion of its administration, but it's just represent the viewpoint of its author

تحذير : هذا الموقع يحتوي علي مواد جنسيه للبالغين فقط وهم أكبر من 18 عام . يمنع إضافه أي مواد جنسيه لأطفال تحت سن 18 عام ومن يفعل هذا سوف يتعرض لطرد نهائي من الموقع
جميع المشاركات والمواضيع في منتدى جسنى دوت نت لا تعبر بالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر كاتبها نحن لا ندعم اى كسر حقوق او برمجيات او كراكات وفى حالة وجود مواد تتعلق بملكية فكرية خاصة بك لا تتردد فى مراسلتنا