دعوة للإنضمام لأسرتنا
اسم العضو
كلمة السر تأكيد كلمة السر
البريد الإلكتروني تأكيد البريد الإلكتروني
سؤال عشوائي



هل انت موافق على قوانين المنتدى؟


العودة   منتديات جنسى دوت نت > منتديات القصص الجنسيه المتنوعه > قصص سكس عربى

قصص سكس عربى هنا القصص الجنسيه المتنوعه بكافه اشكالها اثاره بمعنى الكلمه

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 09-24-2011, 12:50 AM   #1 (permalink)
جنسى ماسى

إحصائية العضو







الاسطى غير متواجد حالياً

Arrow انا وامى وخالتى الجزء التالت

تابعنا في الجزء الاول لغايت ما نكت خالتي وحكتلي كل حاجة عن العيلة المتناكة بتاعتنا ومن ساعتها وانا بنيكها كل ما بتيجي, وعمال افكر ف كلامها عن امي وفكرت ف خطة عشان انيك امي وبدأت انفذها وفي يوم خالتي كانت عندنا وامي كالعادة نزلت عشان تروح لجوز خالتي وبدأت انا وخالتي ليلتنا ويومها قضينا احلى ليلة نياكة وعملنا اوضاع كتير وفضلنا اكتر من ساعتين وبعد ما خلصنا قولتلها: خالتو عايز اقولك حاجة
قالتلي: اتفضل يا حبيبي قول
قولتلها: كل اللي احنا عملناه النهاردة انا صورته فيديو
قالتلي: ايه؟؟!! ليه!!
قولتلها: هطلب منك طلب لو رفضتي هنزل الفيديو ده ع النت وافرجه لكل اللي يعرفوكي واخلي فضيحتك بجلاجل
ردت باستغراب: ايه الكلام اللي انت بتقوله ده
قولتلها: هو كده, يا تساعديني عشان انيك امي ياما افضحك
قالتلي: ايه!! تنيك امك؟؟ امك يا فادي؟؟
قولتلها: اها امي
قالتلي: بس...
قولتلها: من غير بس, هتساعديني ولا افضحك؟؟1
قالتلي ووشها ف الارض: انا تحت امرك
قولتلها: النهاردة لما امي تيجي وتدخل اوضتها هنيكك وتعلي صوتك عشان هي تسمع, ولما تسمع وتيجي وتشوفنا هتستغرب وتقعد تزعق عايزك انتي بقى تتحايلي عليها وتتوسليلها عشان انيكها وتقوليلها انها لو رفضت هفضحك بالفيديو اللي صورتهولك وهي طبعاً مش هترضى ان اختها تتفضح وهتوافق
قالتلي: حاضر
واستنينا لما امي جت واتعشينا ودخلت هي على اوضتها ودخلت انا وخالتي اوضتي وبدأنا وقولتلها: يلا هنيكك ف طيزك علطول عشان تصرخي من اولها وامي تيجي علطول انا مش عايز انيكك انتي انا عايز انيكها هي
وقلعنا هدومنا وهي قعدت في وضع الكلب ع السرير وانا وراها على ركبي ودخلت زبري علطول ف طيزها صرخت من الوجع اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااه وفضلت ادخل زبري واخرجه جامد وهي تصرخ وحصل اللي توقعناه لاقيت امي داخلة علينا الاوضة لكن حصل حاجة غير اللي توقعناها لما امي شافتنا فضلت تضحك وبصت لخالتي وقالتلها: ايه يا شرموطة اللي بتعمليه ده؟؟ ابن اختك يا متناكة؟؟
انا وخالتي بصينا لبعض مكناش نتوقع ان امي تعمل كده غمزت لخالتي عشان تعمل اللي قولتلها عليه راحت خالتي قالت لامي: ده صورني فيديو وبيهددني انه هيفضحني لو مسمعتش كلامه وكمان ... وكمان... وكمان عايز ينيكك انتي كمان
امي بصتلي وبعدين بصت لخالتي وضحكت وقالتلها: قولتي ايه يا لبوة؟؟ ينيكني انا؟؟
قالتلها: ايوة انتي وبيهددني انك لو رفضتي هيفضحني بالفيديو وانتي ميرضكيش ان اختك تتفضح
قالتلها: ما تتفضحي ولا تتنيلي بنيلة, انتي مين اصلاً يا شرموطة عشان اخاف عليكي؟؟ واحدة شرموطة متناكةجت غلط ف عيلتنا اصلاً
خالتي اتعصبت وردت عليها: انا برده اللي شرموطة يا متناكة ياللي بتتناكي من رجالة بعدد شعر راسك يا لبوة
قالتلها: ايوة بتناك بس ف السر عشان مفضحش عيلتي مش زيك يا شرموطة, فاكرة يوم ما جبتلنا عار لما قفشناكي ف البيت مع الواد سعيد ابن جارتنا وداد الواد اللي مكملش 16 سنة يا بتاعة العيال يا متناكة ودلوقتي بتتناكي من ابن اختك يا شرموطة
قالتلها: وانتي يعني اللي شريفة اوي فاكراني مش عارفة انك بتنزلي كل يوم وانا هنا عشان تروحي لجوزي يا لبوة
امي ضحكت بصوت عالي وقالتلها: ده دليل انك متناكة وعبيطة يا بنت الوسخة جوزك بيخونك مع اخواتك يا عبيطة المفروض تتكسفي من نفسك ان انا احسن منك وجوزك بيفضلني عنك
خالتي بصت ف الارض بخيبة امل وكانت هتعيط وامي كملت عليها: انتي يا بت انتي طول عمرك عبيطة فاكرة واحنا صغيرين لما سعاد كانت بتنيكنا احنا الاتنين فاكرة كانت بتعمل معاكي انتي ايه وانا ايه كانت بتنيكنا احنا الاتنين اها لكن بتخليني انا اللي اذلك يا شرموطة وامك لما كانت تطلع السطح حافية عشان تنشر وتنزل تخليكي تلحسي رجليها بلسانك وتنضفيها ولما كان حد يجيلنا وانتي تستقبليه ع الباب وتقلعيهم الشباشب والجزم وتنضفيهم بلسانك ودلوقتي جاية تتناكي من ابن اختك اللي اصغر منك يجي بعشرين سنة يا متناكة
خالتي ردت: ع الاقل انتي بتتناكي من جوزي وانا كمان بتناك من ابنك يعني محدش احسن من حد
انا وامي ضحكنا ونبص لبعض ونضحك وخالتي تبصلنا باستغراب امي قالتلها: محدش احسن من حد ايه يا لبوة انتي فاكرة انه بينيكك عشان خاطر جمالك انا يا لبوة اللي خليته ينيكك عشان عارفة انك محرومة من النيك يا عيني وانا كمان اللي قولتله يصورك وكل اللي بيحصل ده انا اللي قولت عليه عشان اذلك يا شرموطة
خالتي بصتلي روحت باصصلها وانا بضحك عشان اغيظها راحت قايمة من ع السرير وبتاخد هدومها تلبسها امي قالتلها: على فين يا شرموطة؟؟ لسه السهرة مبدأتش انتي النهاردة بتاعتي ولا تحبي الفيديو......
قبل ما امي تكمل خالتي سابت الهدوم وبصت ف الارض وقالتلها: انا تحت امرك يا سهام
امي فضلت تضحك راحت خالتي نزلت ع الارض وفضلت تبوس رجلين امي راحت امي شايطاها برجليها في وشها وقالتلها: ابعدي كده يا كلبة وقعدت ع السرير وحطت رجليها في وش خالتي وقالتلها نضفي يا شرموطة وخالتي مسكت رجلين امي وفضلت تلحس فيهم وانا بضحك امي بصتلي وقالتلي: بتضحك على ايه يا خول تعالى يا كلب نضفلي رجلي التانية
انا استغربت لكن قولتلها: طب انا هجيبلك حاجة تشربيها
قالتلي: ماشي يا خول روح
روحت جبتلها ازازة ويسكي من التلاجة وجبت كاس وروحت الاوضة كانت خالتي لسه بتلحس رجليها وفضلت اصبلها واديلها وهي تشرب لغايت ما بدأ يبان عليها انها سكرت خالص راحت خالتي فضلت تطلع بلسانها على رجليها لغايت فخادها وبعدين قلعتها السونتيان وفضلت تمصمص في بزازها وامي ف دنيا تانية خالص وبعدين طلعت تبوس وتلحس ف رقبتها وامي داخت من المتعة ومسكت خالتي فضلت تحضن فيها وتقولها: كمان كمان يا حبيبتي
ساعتها اتأكدت ان امي خلاص ضاعت روحت قايل لخالتي: يلا بينا
راحت خالتي قايمة وجابت الكاميرا وانا قلعت امي هدومها وقعدت فوقيها على بزازها وطلعت زبري عن بؤها وبقولها: مصي يا شرموطة مصي عايزك تبلعيه
وامي مسكت زبري وفضلت تمص فيه وانا ازقه جوا بؤها وخالتي بتصورها روحت قايم ونمت عليها وفضلت امصمص في بزازها وهي مسكت راسي وفضلت تزقها على بزازها عشان امص وبعدين نزلت بلساني لحس لغايت كسها وفضلت الحس فيه شوية وبعدين استعديت عشان ادخل زبري ف كسها وفعلاً روحت مدخل زبري علطول وهي بتتآوه من المتعة اااااااااااااه ااااااااااااااااااه آآآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآه ااااااااه يا حبيبي دخله دخله اكتر
وكان باين عليها انها مش واعية لاي حاجة كل اللي هاممها انها تتمتع باللحظة دي وانا مكدبتش خبر ونزلت نيك في كسها وبعدين قلبتها على بطنها عشان احطه ف طيزها لاقيت طيزها ضيقة روحت باصص لخالتي قولتلها: هي مكانتش بتتناك من طيزها قبل كده ولا ايه؟؟
قالتلي: مش عارفة بس سعاد كانت بتنيكنا ف طيزنا
قولتلها: مش مهم هدخله يعني هدخله
وبدأت ادخل راس زبي بشويش ف الاول وبعدين سحبته ودخلته تاني كله جامد امي صرخت اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااه لدرجة اني حسيت ان المنطقة كلها سمعتنا طلعت زبي وبصيت لخالتي قولتلها: يا نهار اسود دي هتفضحنا, ايه العمل؟؟ انا لازم انيكها ف طيزها
قالتلي: متخفش انا هتصرف وراحت طالعة ع السرير وقعدت ادام امي اللي كانت نايمة على بطنها ووشها ف السرير قعدت وفشخت رجليها ادام وش امي وماسكة الكاميرا بأيد والايد التانية بتخبط على كسها وبتقول لامي: يلا يا شرموطة يلا كس جميل اهو وريني لسانك الحلو وهو بيلحس
امي رفعت وشها وشافت كس خالتي فضلت تزحف عشان تلحسه واول ما قربت راحت خالتي ضربتها بالقلم وبتقولها: تؤ تؤ كسي مش سهل كده يا لبوة, وهي بتصورها بالكاميرا عشان تذلها, وتقولها: عايزة تلحسي يا شرموطة؟؟ طب السحي دي الاول وحطت رجلها ف وش امي وامي فضلت تلحس في صوابع رجلين خالتي راحت خالتي دخلت رجليها كلها في بؤ امي وقالتلي: يلا تقدر تنيكها دلوقتي مش هيطلع منها صوت
وفعلاً دخلت زبي في طيزها وفضلت انيكها وهي عمالة تصرخ لكن صرخاتها كلها مكتومة عشان رجل خالتي اللي في بؤها وسخنت انا جامد وفضلت انيك بسرعة لغايت ما قربت اجيبهم وخالتي حست قالتلي: ايه؟؟ هتجيبهم؟؟
قولتلها: اها مش قادر
قالتلي: طب استني, وطلعت رجليها من بؤ امي وقالتلي هاتهم هنا على رجلي
روحت مطلع زبي وجبتهم على رجليها راحت حاطاها ادام وش امي وقالتلها: يلا يا متناكة يلا يا شرموطة لبن لذيذ من زب ابنك اهو وكمان على رجليا يا محظوظة امي مسكت رجليها وفضلت تلحس اللبن من عليها زي المجنونة خالتي ادتني الكاميرا عشان اصور انا ومسكت امي من شعرها وقالتلها: افتحي بؤك يا شرموطة وتفت ف بؤها وقالتلها: يلا ابلعي احلى حاجة ممكن تشربيها ف حياتك وامي بلعتها فعلاً, قولت لخالتي: يلا كفاية كده
قالتلي: كفاية ايه؟؟ لسه لسه, صور انت بس
وقامت من ع السرير وشدت امي من شعرها وقعتها ع الارض وقالتلها: يلا يا كلبة نضفيلي رجليا
امي قعدت على ايديها ورجليها زي الكلب وجاية تمسك رجلين خالتي راحت خالتي بعدت عنها ووقفت عند الباب وادت ضهرها لامي ورفعت رجليها لورا وبطن رجليها بان لامي راحت تجري عليه زي الكلب وفضلت تلحس ف رجليها وبعد شوية خالتي سابتها وبعدت شوية وعملت نفس الحركة وانا بصور امي وهي عمالة تجري ورا خالتي زي الكلب عشان تلحس رجليها وبعد شوية امي وقعت على الارض على بطنها ونامت من كتر الدوخة خالتي قالتلي: كده خلاص كفاية عليها الشرموطة المتناكة دي
قفلت الكاميرا وقولتلها: خلاص يا ميرفت
راحت جاية نحيتي وداست على امي وهي معدية وقالتلي: صورت كل حاجة؟؟
قولتلها: ايوة
قالتلي: ايوة كده عشان اذلها الشرموطة دي
قولتلها: طيب يلا بقى عشان ناخد دش
وروحنا الحمام وخالتي برده وهي ماشية عدت على امي وفضلت تدوس على وشها برجليها ودخلنا الحمام واستحمينا
وتاني يوم امي صحيت لقت نفسها مرمية على الارض عريانة وتلاقي رجل دايسة على وشها وتفوق بتبص لاقت نفسها مرمية جنب اختها سعاد اللي قاعدة ع الكنبة اللي جنبها وحاطة رجليها على وش امي ورجليها التانية رافعاها على كرسي ادامها وخالتي ميرفت عمالة تلحسلها رجليها وانا قاعد بتفرج عليهم


يا ترى ايه اللي بيحصل ده؟؟
اللي مش فاهم وعايز يفهم يتابع الجزء التالت


hkh ,hln ,ohgjn hg[.x hgjhgj

الاسطى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الجزء التالت شرموطه من نار بتتمص وتتكيف وتتناك فى اشد الاوضاع ShaRanY أفلام سكس عربي 0 12-04-2013 02:20 PM
تهكير على كاميرا شرموطه مصريه الجزء التالت جسم روعه ShaRanY أفلام سكس عربي 1 09-02-2012 04:19 PM
البغداديه وهى بتناك فى ويجيب على كسها وجسمها الطرى الجزء التالت admin أفلام سكس عربي 1 08-03-2012 12:23 PM
الجزء التالت من شرموطه البيره مع عشيقها admin أفلام سكس عربي 1 05-08-2012 05:31 PM
احدث صور السكس العربى والاغراء والاثاره الجزء الثالث امبراطور الجنس صور سكس عربي 1 03-16-2012 07:42 AM


الساعة الآن 09:23 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO TranZ By Almuhajir
Warning : NO PORN CHILD ALLOWED & YOU MUST BE OVER 18 To ACCESS THIS SITE .
All participants & topics in forum Gensy.net does not necessarily express the opinion of its administration, but it's just represent the viewpoint of its author

تحذير : هذا الموقع يحتوي علي مواد جنسيه للبالغين فقط وهم أكبر من 18 عام . يمنع إضافه أي مواد جنسيه لأطفال تحت سن 18 عام ومن يفعل هذا سوف يتعرض لطرد نهائي من الموقع
جميع المشاركات والمواضيع في منتدى جسنى دوت نت لا تعبر بالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر كاتبها نحن لا ندعم اى كسر حقوق او برمجيات او كراكات وفى حالة وجود مواد تتعلق بملكية فكرية خاصة بك لا تتردد فى مراسلتنا